پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:00 - 1396/09/14

رئیس فراکسیون اشتغال مجلس مطرح کرد

ضرورت افزایش مشارکت زنان/ رونق اشتغال فقط با توجه به تعاونی‌ها ممکن است

رئیس فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت زنان برای رشد اقتصادی ضروری است،‌ گفت: تعاونی‌ها بهترین مسیر برای نجات کشور و رونق اشتغال و تولید هستند.

به گزارش کارگرآنلاین،‌ همایش تعاون راه سوم اقتصاد که همزمان با آغاز به کار جمعیت زنان تعاون‌گر برگزار می‌شود، بدون حضور علی ربیعی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی برگزار شده در حالی که حضور وی در این برنامه رسماً اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش،‌ در این همایش سیدحمیدکلانتری، معاون امور تعاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، معاون امور اجتماعی و کارآفرینی و همچنین رئیس فراکسیون اشتغال مجلس حضور دارند.

در جریان این همایش غلامرضا کاتب، رئیس فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشارکت زنان برای رشد اقتصادی ضروری و لازم است،‌اظهار داشت: زنان نقش مهمی در ایجاد و مدیریت تعاونی‌ها ایفا کردند و ادامه این مسیر می‌تواند رشد اقتصادی را به همراه داشته باشد.

کاتب افزود: برای نجات کشور و رونق اشتغال و تولید راهی به جزء استفاده از تعاونی‌ها و ظرفیت مغفول‌مانده آنها وجود ندارد، بنابر این افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ضروری به نظر می‌رسد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چنانچه هر فردی در جایگاه و سمت خود وظایفش را درست انجام دهد، فساد و رکود در کشور جایی نخواهد داشت.

وی درباره چالش‌های موجود در اقتصاد کشور نیز گفت: بر اساس اهداف برنامه ششم توسعه باید مردم نیز مشارکت بالایی در اقتصاد داشته باشند و این هدف به جزء تقویت بخش تعاون محقق نخواهد شد.
منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین